Un blog despre colectiile mele

COLECȚIE, colecții,- Serie de obiecte de același fel sau de aceeași categorie, care, adunate și dispuse sistematic, reprezintă o valoare artistică, stiințifică, documentară etc.




Bine te-am regăsit dragă vizitatorule. Sper să vezi și aici lucruri interesante, cum poate ai găsit pe celălalt blog al meu Frumuseți din Adâncul Pământului.Aici poți vedea colecțiile mele de diferite obiecte, pe care le-am adunat pe parcursul mai multor ani,la început fără intenția de a forma o colecție. În arhiva blog se pot vedea toate postările cu colecțiile mele.

vineri, 4 februarie 2011

Colectia Enciclopedii

Colectia Arborele Lumii a fost o revista sapatamanala pe parcursul a aproape 5 ani si  are 11 bibliorafturi
Colectia 100 de personalitati , de la  editura DEAGOSTINI a aparut saptamanal si are 100 numere in 7 bibliorafturi

Iata personalitatile ce au  facut obiectul colectiei

Colectia Dictionar Enciclopedic Britannica, de la editura DEAGOSTINII  a parut saptamanal si are 54 numere in  5 bibliorafturi



Colectia Corpul uman  , de la editura DEAGOSTINI a fost o aparitie sapatamanala si a avut 54 de numere.Pe parcursul fiecarui numar erau oferite  diferite  subansamble de plastic , pentru ca la sfarsitul colectiei sa se poata construi  2 modele anatomice - barbat si femeie.Un incovenient , este faptul ca nu ai cum sa aranjezi 52 de numere in bibliorafturi in care incap 15 reviste, 6 raman pe dinafara!
Colectia Disney Enciclopedic ,  aparitie saptamanala de la editura DEAGOSTINI.Initial  s-a specificat ca  vor  fi 24 numere, pentru ca apoi colectia sa continue pana la numarul 39.
Colectia Enciclopedia Ilustrata a Familiei, aparitie saptamanala la ziarul Cotidianul.Are 16 numere.
Alte Enciclopedii  , cu aparitie saptamanala, ce au  aparut  la alte ziare.
Colectia  Muzeele Lumii  de la Adevarul, are 15 numere.
Colectia  Cronica  ilustrata a omenirii, editura Litera, 16 volume.
De la National Geographic: